Гарантійні зобов'язання
Матраци
Гарантійний термін на всі матраци (далі-товар) становить 18 місяців з моменту передачі товару Покупцеві або Представнику.
Розширена гарантія:
Гарантія на моделі матраців Serta становить 10 років, у разі використання захисного чохла, придбаного спільно з матрацом у фірмовому салоні Sleepshop.
Гарантійний термін починається з моменту прийняття товару покупцем або його представником.
Дана гарантія може бути застосована у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку матраців.
Претензії щодо прихованих недоліків Товару від Покупця приймаються Продавцем в межах гарантійного терміну з обов'язковим пред'явленням Покупцем договору купівлі-продажу та розрахункових документів на придбаний товар (касовий і / або товарний чек, виписка з банку, накладна, ТН, ТТН і т. д. ), додатків до Договору, Акта здавання-приймання товару.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», у разі виявлення дефекту протягом гарантійного терміну, покупець повинен звернутися із заявою до продавця. Продавець має право прийняти товар у покупця і провести перевірку якості продукції для встановлення причини появи дефекту.
У разі виробничого дефекту вимоги покупця підлягають задоволенню у найкоротші терміни.
Якщо покупець не згоден з висновком перевірки, то він має право провести експертизу товару. При експертизі для проведення випробувань товар може бути зруйнований. Якщо за результатами експертизи встановлено відсутність виробничого дефекту - покупець несе всі витрати по проведенню експертизи та відновленню товару (якщо це можливо).
Гарантія не поширюється:
- на дефекти, що з'явилися внаслідок порушення умов експлуатації Покупцем Товару, а також дефекти, що виникли при складанні (монтажі) і доставці Товару, здійснених Покупцем самостійно та / або третіми особами (без участі працівників Продавця);
- на недоліки, викликані наступними чинниками: випадкові пошкодження (ушкодження, отримані під час транспортування, недбалого ставлення), механічні пошкодження, які виникли після передачі товару споживачеві, пошкодження, спричинені недбалим, неакуратним використанням і недотриманням Правил догляду за виробом.
Претензії не приймаються:
- при відсутності розрахункових документів, що підтверджують факт придбання Товару у Продавця;
- при пошкодженні товару внаслідок дії світла та / або джерел електричного освітлення, сонячних променів, електроприладів, приладів опалення, гарячих предметів, миючих засобів і інших хімічних речовин;
- при порушенні правил транспортування (у разі самовивозу товару), експлуатації, догляду, зберігання, монтажу (передбачених інструкцією по збірці). Товару та інших складових частин при наявності механічних пошкоджень і т. п.;
- при перевищенні допустимого (рекомендованого продавцем) навантаження на матрац при його експлуатації;
- на структурні деформації матраца, що виникли через експлуатацію на неякісній основі;
- на невдоволення матрацом по його комфортності, відповідності медичним показникам, в тому числі алергічних реакцій;
- при наявності подряпин, плям, забруднень, порізів і т. д.;
- при звичайній усадці м'яких шарів матраца, які виникають при їх експлуатації під тиском ваги сплячої людини. Така усадка м'яких шарів матраца може становити до 3 см від висоти матраца в залежності від ваги. Це не є структурним дефектом або виробничим браком, який може впливати на споживчі властивості матраца;
- при пошкодженні декоративних елементів матраца. Ручки матраца виконують декоративну функцію і не призначені для перенесення і / або перевертання матраца.
Гарантія не поширюється і претензії не приймаються за відсутності етикетки (стікера, бирки), якою маркується товар, не дозволяє ідентифікувати як товар продавця, виробника.
Важливо! Ідентифікаційні етикетки з номерною і штрих-кодовою персоналізацією дозволяють отримати інформацію про товар (характеристику продукції, найменування, розмір і т. д.). Покупець зобов'язаний зберігати етикетку (бирку) на період всього гарантійного терміну!
Гарантійний термін діє при дотриманні Покупцем наступних умов експлуатації:
- Після вилучення матраца з упаковки, рекомендується обов'язково перед використанням провітрити матрац протягом не менше 48 годин і ще протягом 14 днів експлуатації для мінімізації виробничого запаху.
- При транспортуванні, зберіганні та експлуатації матрац повинен знаходитися в горизонтальному положенні на рівній поверхні.
- Використовуйте якісну, відповідну за розміром основу під матрац. НЕ підкладайте додаткові предмети під матрац. НЕ допускається класти матрац на основу, ширина якої перевищує 120 см і не має, при цьому, центральної опори, а також на основу з ламелей, відстань між якими більше, ніж 80 мм.
- Щоб не пошкодити пружинний блок і настилочні шари матраца КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ згинати, згортати або складати матрац, ходити по ньому ногами, у тому числі дітям (крім безпружинних матраців на основі монолітного блоку з латексу або пінополіуретану).
- Категорично забороняється експлуатувати матрац на ліжку, у якого розмір спального місця менше розміру матраца.
- Експлуатуйте матрац в сухих, провітрюваних приміщеннях. Не допускайте попадання на матрац хімікатів і води.
- Проводіть суху чистку матраца за допомогою пилососа. Водорозчинні плями можна видалити засобом для чищення м'яких меблів або мильним розчином.
- Загальний термін служби матраца залежить від ваги Споживача, яка рекомендується для даної моделі матраца. Обов'язково переконайтеся в тому, що ваша вага не перевищує навантаження, яке рекомендується для даного типу матраца. Таку інформацію Вам надасть продавець-консультант.
- Матрац потрібно перевертати один раз в 3-4 місяці «голова-ноги», один раз в 6 місяців «верх-низ» (дана вимога не поширюється на матраци серії King Koil).
- Додатково матраци (в т. ч. серії King Koil) необхідно один раз в 5-6 місяців ретельно струшувати і збивати.
- При експлуатації матраца можуть виникати характерні шуми (клацання, хрускіт, скрипи). Дані природні звуки і не є дефектом (вони виникають в процесі прийняття природних компонентів, що входять в склад матраца) і знижуються через 30 днів експлуатації матраца до незначного рівня.
- Згідно ГОСТ, при виготовленні м'яких меблів допускається незначна відмінність від заявлених габаритних розмірів з урахуванням допустимих відхилень +/- 1,5%.
Ліжка/узголів'я
Гарантійний термін виробника на всі ліжка / узголів'я (далі - товар) становить 18 місяців з моменту передачі товару покупцеві або представнику.
Термін служби товару - 10 років.
Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:
- Гарантійне обслуговування поширюється на виробничі дефекти, пов'язані з узголів'ям, спинкою, царгами (боковинами), ніжками ліжок, в межах гарантійного теріну 18 місяців.
- Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні маркувальних ярликів (2 шт. на нижній частині спинки, на центральній царзі) та паспорта (у пакеті з документами та інструкцією по збірці, вкладається в пакет зі спинкою / узголів'ям ліжок), а також документів, що підтверджують факт купівлі.
- Дотримання вимог по експлуатації та догляду за ліжком, узголів'ям.
- Товар повинен бути в чистому вигляді, без видимих плям і забруднень.
- Гарантійне обслуговування поширюється на ліжко / узголів'я, що не мають механічних ушкоджень, слідів самостійного ремонту.
- Товар не виставлявся в якості виставкового зразка в торговому залі.
- Експлуатація товару біля стіни або іншої вертикальної опори.
- Використання товару за призначенням (ліжко для лежання).
Гарантійне обслуговування не поширюється на:
- Природний знос матеріалів, викликаний експлуатацією товару, в тому числі потертості або осипання верхнього шару еко шкіри, протирання наскрізь оббивки та / або чохлів ліжка.
- Пошкодження на тканинному покритті товару: подряпини, порізи, зачіпки, плями і забруднення, сліди чищення.
- Природна усадка м'яких шарів товару виникає в результаті нормальної експлуатації.
- Елементи товару (стрази, перли і т. п). та інша фурнітура.
- Ліжка, що використовуються в комерційних цілях, без дозволу на комерційне використання.
- Основи, рами з ламелями, рами з підйомним механізмом, механізм підйому рами.
- Наявність виробничого запаху нового виробу зникає протягом перших двох тижнів експлуатації.
Дивани
Гарантійний термін виробника на всі дивани (далі - товар) становить 18 місяців з моменту передачі товару покупцеві або представнику.
Дана гарантія може бути застосована у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку товару.
Гарантійне обслуговування - це безоплатне усунення виробничого браку товару шляхом ремонту, в тому числі, при необхідності, із заміною окремих частин товару. Гарантійне обслуговування не включає в себе можливість відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, відмовитися від товару, замінити товар або повернути гроші.
Гарантійне обслуговування поширюється на виробничі дефекти.
Виробничими дефектами не є:
- Зміна вузлів виробу, технології, проведені виробником, в рамках удосконалення продукту, які не впливають, при цьому, на споживчі властивості виробу,
- Природний запах виробничих матеріалів, характерний для нового виробу,
- Незначні відмінності розмірів від зразка, представленого в торговому центрі, в рамках національних стандартів,
- Незначні відмінності відтінків, фактурності, тонів оббивних матеріалів в складі набору або вироби від представлених зразків.
Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:
- Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні цих гарантійних зобов'язань, маркувальних ярликів, а також документів, що підтверджують факт купівлі.
- Дотримання вимог по експлуатації та догляду за диваном, зазначених у рекомендаціях з прийому товару, догляду та правилах експлуатації дивана.
- Товар повинен бути в чистому вигляді, без видимих плям і забруднень.
- Гарантійне обслуговування поширюється на дивани, що не мають механічних пошкоджень, слідів самостійної заміни деталей або зміни конструкції товару.
- Не виставлявся в якості виставкового зразка в торговому залі.
- Використовувався за призначенням (дивани для сидіння і лежання).
- Диван використовувався з призначеним для нього матрацом, який поставлявся разом з диваном, не використовувався без матраца.
Гарантійне обслуговування не поширюється на:
- Природний знос матеріалів, викликаний експлуатацією товару, в тому числі потертості або осипання верхнього шару екошкіри, протирання наскрізь оббивки і / або чохлів.
- Пошкодження на тканинному покритті товару: подряпини, порізи, зачіпки, плями і забруднення, сліди чищення.
- На природну усадку м'яких шарів товару, яка виникає в результаті експлуатації.
- Декоративні елементи товару, фурнітуру, чохольні елементи.
- Дивани, що використовуються в комерційних цілях, без дозволу на комерційне використання.
Трансформуючі основи Ergomotion
Гарантійний термін на всі трансформуючі основи ErgoMotion (далі - товар) становить 2 роки з моменту передачі товару покупцеві або представнику.
Дана гарантія діє у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку товару.
Гарантійне обслуговування - це безкоштовне усунення виробничого недоліку Товару шляхом ремонту, в тому числі при необхідності із заміною окремих частин товару. Гарантійне обслуговування не включає в себе можливість відмовитися від виконання договору купівлі-продажу або відмовитися від товару або замінити товар або повернути гроші.
Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:
- Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні маркувального ярлика (серійний номер на рамі основи, інструкції по експлуатації та гарантійного талона (вкладаються в коробку з основою), а також документів, що підтверджують факт купівлі.
- Дотримання вимог по експлуатації та догляду за товаром, зазначених в інструкції по експлуатації (вкладається в коробку з основою).
- Гарантійне обслуговування поширюється на товар, який не має механічних пошкоджень, слідів самостійного ремонту.
- Використання товару за призначенням (для лежання).
Гарантійне обслуговування не поширюється на:
- На пошкодження, що виникли в результаті використання основи не за призначенням або в результаті порушення правил експлуатації.
- На пошкодження, що виникли внаслідок ремонту або заміни окремих частин основи особами або особою, яка не має на це повноважень.
- Внесення змін в трансформуючу основу Ergomotion заборонено.
- При проходженні консультаційним радам уповноважених служб (сервісних центрів).
- При недотриманні рекомендацій щодо вагових обмежень, зазначених в інструкції з експлуатації.
- При нанесенні пошкоджень внаслідок протиправних дій, спрямованих на знищення або пошкодження трансформуючої основи Ergomotion, стихійних лих.
Основу Ergomotion необхідно використовувати тільки з матрацами, призначеними для використання з трансформуючими основами.
Термін експлуатації товару становить 10 років. Товар не містить у своєму складі речовин, небезпечних для людини і навколишнього середовища по закінченню терміну служби може бути утилізовано як товарно-побутові відходи.